Pagina's

donderdag 11 maart 2021

Al weer meer dan een jaar geleden.

Ik heb al heel lang niet op deze blog geschreven, en dat is jammer, want er is ontzettend veel gebeurd. Door corona kon de kunstfietsroute niet doorgaan, afgelopen zomer. Gelukkig werd er een alternatieve kunstfietsroute georganiseerd. Zo werd mijn kunst geëxposeerd in de oude garage, samen met de foto's van Karin Cijsouw op het Kooijplein te Castricum. Alle andere dingen die zijn gebeurd, ga ik niet inhalen op de blog, maar misschien komt het een en ander toch nog voorbij.

Ik heb helaas ook een hoop beperkingen gehad. Gelukkig heb ik geen corona doorgemaakt. Ik had veel pijn in mijn lijf, en de artsen zijn er nu eindelijk achter waar dit door komt. Het zal een lang proces zijn, maar gelukkig wordt er wat aan gedaan. Ik kan slecht zitten, dus vandaar dat er ook minder gebeurd is op de computer. 

Niet getreurd, ik ga de draad weer oppakken om weer wat meer te bloggen. Ik hoop mijn kunst zo te kunnen etaleren, in deze moeilijke coronatijd. Digitaal lukt het gelukkig allemaal wel.

Dus tijd om mijn blog weer een nieuw leven in te blazen!

Mijn Batikopleiding van Rita Trefois, heb ik ook inmiddels afgerond, en deze foto is van mijn eindwerkstuk. Dit werkstuk is volledig gebatikt. iedere laag wordt apart afgedekt met wax en daarna de nieuwe kleur er over geverfd. Het is een langdurig proces, maar heel leuk om te doen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten