Pagina's

maandag 4 november 2013

Van oud naar nieuw

Het was liefde op het eerste gezicht, een oude bank op een veilingssite.
Mijn man was zichtbaar minder enthousiast, die vind dat veelal rommel.
Ik kon hem toch overtuigen de bank te kopen. Ik had hem toch nodig, want ik kan in mijn eentje de bank niet tillen of vervoeren.
Het leer van de bank is nog erg goed, maar de kussens waren op zijn zachts gezegd niet netjes meer.
Daar stond de bank in onze huiskamer, erg smoezelig te wezen.
Ik had ook even vanwege mijn gezondheid  geen energie er aan te beginnen.
Maar afgelopen week moest het er toch van komen.
Na een week kussens opmeten, patroontekenen en naaien, mag het resultaat er wel wezen.
Het is een prachtige bank geworden. Ik heb de foto's van de oude bank er bij gedaan zodat het resultaat duidelijker wordt. In het echt ziet het er nog mooier uit!
Mijn man is ook erg blij met het resultaat die ziet nu ook de beauty die ik er altijd al in gezien had.
En het fijne van deze kussens is, dat ik ze in de was kan doen. Ik zal er gauw nog een kussen set bij maken. Maar eerst nog wat andere opdrachten af!




1 opmerking:

  1. Helaaml super! Je hebt een bereklus geklaard.en je blijft getrouwd hahaha

    BeantwoordenVerwijderen