Pagina's

vrijdag 12 april 2013

Wolven

Mijn zonen droomden van een leren jas met een wolf er op. Nu zijn leren jack's weer helemaal in en kon ik leuke jassen krijgen voor ze, die aan alle eisen van de mannen voldeden. Alleen stonden er geen wolven op. Toen ben ik op zoek gegaan naar wat de jongens wilden en bij embroidery library kon ik slagen op wat mij was opgegeven door de heren. 
Hieronder zijn de patronen van Embroidery library op de jas van mijn jongste zoon geborduurd, zo mooi geworden!



Alleen de wolven ogen van embroidery library die ik had gekocht waren niet wat mijn oudste zoon precies bedoelde, ze moesten hem recht aankijken, die ik had gekocht keken vanuit een andere hoek... 
Na wat vergeefs speurwerk heb ik voorgesteld ze zelf te maken. Ik ben er best even mee bezig geweest, maar het resultaat is verbluffend mooi.
De wolvenogen heb ik helemaal zelf gedigitaliseerd. In eerste instantie waren ze nog niet helemaal naar de zin van mijn zoon, en hij gaf me leuke kritiek om tot een nog beter resultaat te komen. Na de eerste proef borduur werd hij helemaal goed gekeurd met een grote lach en een dikke kus. 
Hier onder het resultaat van de door mijzelf gedigitaliseerde wolvenogen.
De vriend van mijn zoon was ook helemaal enthousiast! Volgens mij doe ik het nog steeds goed als moeder die af en toe wat zelf maakt!
Het patroon van de wolvenogen is verkrijgbaar op mijn site
 




1 opmerking:

  1. Ik geloof dat ik aangekeken wordt hihi.geweldig gedaan joh!!!

    BeantwoordenVerwijderen