Pagina's

dinsdag 5 maart 2013

tasje voor minitablet

Bij mijn mooie handtas hoort natuurlijk ook een klein tasje voor mijn minitablet!
Nu ik tassen kan maken en dus begrijp hoe een tas in elkaar zit, is de eerste mippie tas een feit.
Ik wilde een tasje waar ik en mijn tablet in kwijt kan en mijn laadsnoertje.
Ik heb alles aan dit tasje weer zelf gemaakt. Zelf het borduurtje gedigitaliseerd en zelf het tasje ontworpen.
De volgende keer wil ik alleen de klep wat langer. 
Het tasje is ook gevoerd en op de achterkant staat het borduurtje met alleen de omlijning van het mehdi oog dat op mijn website te verkrijgen is
 



Erg handig en ik ben er erg blij mee.

3 opmerkingen:

  1. Super idee en mooi gemaakt met dat leuke paarse geblokte stofje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan, Mirjam. Hoe bevalt je minitablet?
    Groetjes,
    Erica

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het bevalt me heel goed, hij is groot genoeg voor de dingen die ik er op doe. En klein genoeg om mee te nemen. Dus voor mij perfect, ik zou niet anders willen!
      Bedankt voor het compliment! Groetjes Mirjam

      Verwijderen