Pagina's

vrijdag 1 maart 2013

pump "femme fatale"

Hallo allemaal!
 Deze pump is zo mooi geworden, nog mooier als de foto kan vertellen. Toen ik hem aan het proefborduren was, werd ik helemaal blij! Die borduurmachine blijft toch pure magie!
Toen ik de clipart van Diddybag zag, was ik helemaal verkocht... Prachtige fashion pumps. Ze werden met recht "femme fatale" genoemd. Ik heb er met heel veel plezier aan gewerkt. Er zijn in totaal 8 schoenen in de serie, waarvan hier de eerste. De anderen komen natuurlijk nog.
Ik heb de schoen uit geborduurd op echte zijde, dus het ziet er een beetje kreukelig uit. Ik maak er nog een kussen van voor op de bank. Maar het is natuurlijk overal op te borduren!
Houd mijn site in de gaten voor de andere pumps!



2 opmerkingen:

  1. Prachtig geworden ......het blijft mooi die naaldhakken en als we er niet meer op kunnen lopen dan maar op deze manier ervan genieten !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GEWELDIG MOOI! Je wordt steeds beter!

    BeantwoordenVerwijderen