Pagina's

zaterdag 9 maart 2013

Handgeschreven alfabet "aan elkaar"

Een tijd geleden heb ik babylakentjes met een voor iemand gemaakt.
Dat heb ik met dit prachtige "aan elkaar"(hand) geschreven alfabet gedaan
Dat viel in goed in de smaak. Ook heb ik vele handdoeken in dit lettertype gemaakt.
Het is zo leuk omdat het lijkt of het aan elkaar geschreven is. Toen mensen me via de e-mail benaderde of ik niet zo'n alfabet kon digitaliseren was het alfabet een feit!
Altijd leuk om te horen wat mensen graag willen zien op je site.
Ook is er bij dit alfabet een nieuw bestand bijgekomen namelijk: een EXP formaat. Dit formaat kunnen sommige Bernina borduurmachines lezen. Ik hoop zo ook nog de Bernina fans tegemoet te komen. Helaas kan ik ART formaat niet leveren. 
Ik ga eens piekeren hoe ik EXP formaat ook bij mijn andere borduurtjes op de site kan krijgen. Zo zie je maar: mippie.com is volop in ontwikkeling!


1 opmerking:

  1. Hey Mirjam.je hebt gelijk.het is erg mooi! Ook erg bruikbaar hih
    liefs,marjolein

    BeantwoordenVerwijderen