Pagina's

dinsdag 26 maart 2013

Freebee Sunbonnet konijntje

Eigenlijk had ik geen tijd, maar ik zag deze tekeningen voorbij komen van Clipartopolis en was helemaal verkocht... Ik vond ze zo schattig. Geen tijd om de hele serie te maken maar een freebee moet natuurlijk wel kunnen, vandaar dit schattige Konijntje. Het borduurt fantastisch uit en zoals u gewend bent van Mippie, geen onnodige sprongsteken. Wel geteld zitten er 2 in, omdat dit losse onderdelen zijn van het design, dat kan niet anders dus. Ik wens iedereen een fantastisch Pasen!


3 opmerkingen:

  1. hijnis leuk maar waar is de downloadknop

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Tiny, Je kan op mijn site het patroontje downloaden. Ga www.mippie.com ga dan naar freebees, en kies de freebee die je wilt downloaden. Leg het in het winkelwagentje, en ga naar afrekenen. Natuurlijk hoef je niks te betalen.
      Ik hoop je zo geholpen te hebben!
      Groetjes Mirjam

      Verwijderen