Pagina's

woensdag 6 februari 2013

Fashionettabag

Toegeven... Ik kan goed naaien, zelfs patroontekenen maar van een tas maken had ik geen kaas gegeten. Ik kon het niet uitstaan, ik wilde mijn eigen tassen kunnen maken. Maar ieder probeersel liep uit op een fiasco. Ik heb van Sinterklaas The bag making bible gekregen. Het is een prachtig Engelstalig boek en zo duidelijk is alles beschreven. Ik heb een tas volgens patroon in het boek gemaakt, en er ging een wereld voor me open.
Ik had veel "oh, zo moet dat momenten" Ik heb met veel plezier aan de tas gewerkt en hij is goed gelukt.
Hij ziet er mooi uit en ik ben een trotse bezitster van een eigen gemaakte handtas.
Het borduurpatroon op de voorkant heb ik zelf gedigitaliseerd en de borduurpatronen van de binnenkant van de tas zijn door mij bewerkte patronen van Embroidery library. Ik ben trots op het resultaat, en ik vind het zo leuk dat er vast snel een eigen ontwerp tas aan zal komen.





6 opmerkingen:

  1. Hoi Mirjam, hartstikke goed gedaan joh. Wat goed van je dat het nu gelukt is. Hartelijk gefeliciteerd met je eerste zelfgemaakte echte Mippietas ;0)

    Hartelijke groet van manja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettende leuke tas....
    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die is goed gelukt zeg....keigoed!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Mirjam, HIer ook nog even een reactie. Mooie TAS! Toppie gedaan hoor. Ik heb je blog gelijk bij mijn blog neergepland:-) http://ansjessteekjes.blogspot.nl/
    Groetjes Ansje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Ansje, voor de mooie complimenten, ik volg jou nu ook!

      Verwijderen
  5. Wat een mooie tas! het borduursel binnenin vind ik ook heel orgineel!

    BeantwoordenVerwijderen