Pagina's

vrijdag 12 oktober 2012

Heel veel Dino's op mijn website!

Ik heb een hoop dino's gedigitaliseerd en ze borduren prachtig uit!
Verstevig de dino's wel goed, want het zijn patronen die veel steken bevatten.
Ik heb de mijne met knipvlies verstevigd, en dan borduren de lijnen mooi uit!



De 5 dino's samen vind je in een serie die ik gemaakt heb.
Sommigen kennen vooral de onderste foto misschien, deze heb ik eerder gedigitaliseerd voor mijn zoon op zijn vest. Het is een heuse dino badge lekker stoer! Op veler verzoek is hij nu in mijn webshop te verkrijgen.
Natuurlijk heb ik ook een freebee gemaakt die ook te downloaden is van www.mippie.com
Ik heb heel veel plezier gehad met het digitaliseren er van, maar ook van de complimenten van mensen als mijn zoon met zijn vest aan loopt!
Groetjes Mippie

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen