Pagina's

vrijdag 28 september 2012

Een hele tijd afwezig geweest!


Ik ben er echt al heel lang niet geweest!
Er is een hoop gebeurd, Ik ben heerlijk op vakantie geweest en ik heb helaas een nekhernia gehad.
Gelukkig gaat het al weer veel beter en kan ik weer wat langer achter de computer doorbrengen. Deze vintage patronen had ik al wel gemaakt, maar er moest nog wat aan gedaan worden en dat is er dan eindelijk van gekomen! Het zijn beide losse patronen. Het hart wordt met twee patronen geleverd, een gewone variant en een applicatie variant. Leuk voor een trouwerijtje of iets dergelijks! Lekker vintage en ze borduren prachtig uit. Ze zijn te koop op mijn website bij de losse patronen
Ook is mijn nieuwe Embird boek les 1 uit!
Deze is hier te verkrijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen