Pagina's

dinsdag 6 maart 2012

nieuw freebee alfabet scrabble

Ik heb een leuk freebee scrabble alfabet gemaakt.
Het alfabet zou vrij te downloaden zijn van een andere pagina.
Allereerst was het formaat voor velen niet om te zetten. Ik heb het alfabet dan maar eens eerst omgezet zodat ik kon kijken wat het was. Ik kreeg veel aanvragen van mensen of ik het net omgezette alfabet zou willen delen.
Geen punt, maar het was absoluut niet "mippie waardig" Er zaten stiksteken daar waar sprongsteken bedoeld waren. Dat is gewoon niet mooi. Ik heb daarop het hele alfabet maar over gedigitaliseerd. Omdat het alfabet oorspronkelijk een freebee was, heb ik dat zo gelaten. Je kunt het scrabble alfabet ophalen op mijn site.
Leuk omdat wordfeut zo in is! Voor op je mobiel sleeve misschien?  
Groetjes Mirjam

1 opmerking:

  1. Logisch!!Je maakt ook prachtige patronen dus jou kennende moet het ook goed zijn...ook als je iets weggeeft!!Dank je wel!:)
    marjolein

    BeantwoordenVerwijderen