Pagina's

vrijdag 23 december 2011

De trui van Youri is klaar

Vandaag is Youri jarig. Een tijdje geleden heb ik een cursus Fair Isle breien gedaan.
Het was leuk om te breien, en het resultaat vind ik ook helemaal mooi! Mijn eerste gebreide trui ever!
De kraag is een aandachtspuntje, maar ik vind hem goed.
Youri was heel trots op zijn trui en wilde hem vandaag direct aan.
De foto's zijn vanochtend genomen hihi maar ok je krijgt een indruk van de trui.
De kat vind de trui al een hele tijd geweldig, als ik hem ergens laat liggen dan weet ik zeker dat zij er lekker op gaat liggen. De wol is vast en zeker lekker warm!


Groetjes Mippie

5 opmerkingen:

  1. Een eerste trui en dan ook gelijk Fair Isle, daar mag je trots om zijn . Hij is ook mooi geworden helemaal mijn patroon en kleuren.
    En de katten hier gaan als het kan ook altijd op mijn breiwerk liggen, hoe klein het soms is, dat is inderdaad lekker warm denk ik.
    Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap zeg! Ik heb geen geduld om te breien, haken gaat wat mij betreft sneller.... Maar ik vind het een schitterende trui geworden, ik kan me voorstellen dat je zoon er blij mee is.
    En gefeliciteerd he!

    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aha.dus daar was je druk mee..............
    Hij is heeeeeel mooi geworden.......die heeft het niet meer koud!Knap van jou hoor!
    liefs,marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat en prachtige trui is dat geworden

    Daar kun je met recht heel trots op zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met Youri !!

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen