Pagina's

vrijdag 19 augustus 2011

Auw!


Op de 3e dag van mijn vakantie in Kroatië onderuit gegaan met skeeleren. Ik kwam precies op mijn billen terecht.
Het probleem was dat ik wel verwachtte in mijn billen pijn te hebben, maar niet boven in mijn rug.
Direct naar de dokter aldaar gegaan en ik moest direct per ambulance liggend vervoerd worden. Het dichtstbijzijnde ziekenhuis was 50km verder op. Daarvan moest ik13km over bergweggetjes slingeren. Ik lag alleen vast met een buikgordel dus ik lag alleen maar te schudden. Dat doet enorm zeer kan ik je vertellen! Daar in het ziekenhuis aangekomen, waan je je 30 jaar terug in de tijd.
Na de röntgenfoto's  bleek mijn rug gebroken. Wat er dan door je heen gaat is met geen pen te beschrijven. Daarna werd een CT scan gemaakt en gelukkig was die wel goed dus toch niks gebroken. Gelukkig mocht ik dezelfde nacht weer naar huis. Ik heb mijn rug flink gekneusd. De rest van de vakantie heb ik doorgebracht met een hoop pijnmedicatie. Maar ik kan gelukkig weer wat doen.
Digitaliseren zit er even niet in, ik heb moeite met zitten. Maar Mippie komt terug, en hoe!!!
Groetjes Mirjam


2 opmerkingen:

  1. Jakkes, Mirjam, het zit je echt niet mee zeg!! Heel veel sterkte met het herstel van je rug. Ik hoop dat het snel beter gaat met je.

    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja bah.kweet precies wat je bedoelt....heb hetzelfde gehad na een aanrijding met dubbele wiplash...alle ruggenwervels zwaar gekneusd....dus neem jezelf in acht en neem de rust!Sterkte en beterschap liefie
    marjolein

    BeantwoordenVerwijderen