Pagina's

maandag 11 juli 2011

In de ban van Blackberry

Dit weekend heb ik een Blackberry gekregen. Mijn man heeft er al heel lang een, en die heeft er een mooi leren mapje bij gekregen. Maar zoals dat gaat de leren mapjes waren zeker te duur bij Blackberry en nu kreeg ik een plastic variant. Echt niet mooi dus. In het weekend gauw een patroontje gedigitaliseerd en ik zou hem vervolgens vanochtend uit borduren. Het prototype was niet mooi, en zelfs te klein. Ik had in eerste instantie vilt mee geborduurd, maar dat werd niet mooi. Ik hem maar gauw overnieuw gemaakt en ik vind hem nu helemaal mooi geworden. Nu heb ik ook een leren Blackberry sleeve. Resultaat: ik kan weer hip op stap, maar ik moet wel de deur dichttrekken want thuis is het nog wel een zooitje. Alles is weer zelf gedigitaliseerd en uit geborduurd.


I've got a new Blackberry this weekend. My Husband allready have one for a longer time. He got a leather sleeve with it. But now when my Blackberry arrived, It had a plastic sleeve. I really don't like it. This weekend I digitized a sleeve myself. This morning I embroidered my first prototype. My Blackberry didn't fit in, and I had Felt as a batting. It wasn't a succes. I made another one, now it fits properly and is nice. Now I have a leather sleeve myself. I can go trendy! But my house is a mass right now, I hadn't time to clean it up. I digitized and embroidered all by myself again.

3 opmerkingen:

  1. Ha MIrjam............
    dat ziet er goed uit.mooie kleur ook trouwens...en dat met leer.Goed gedaan :)
    liefs,en ga zo door!
    marjolein

    BeantwoordenVerwijderen