Pagina's

vrijdag 8 juli 2011

Cutwork vlinder

Ik heb inderdaad de techniek van cutwork verder uitgedokterd en mooie tekeningen op internet gekocht. Ik heb alles zelf gedigitaliseerd. De blauwe gedeelten zijn open, er ligt een blauwe handdoek onder om het resultaat te zien. Ik vind het megaleuk om cutwork of lace te maken! Het is goed gelukt.

I wanted to train my cutwork skills more. I bought the clipart on internet. I digitized all by myself. The blue parts are open, there is a blue towel underneath it just to see the results of it. I really enjoy making cutwork or lace. I think it succeeded well.

groetjes Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Dat is echt heel mooi geworden!!!!!!!!!Dat kan niet iedereen zo mooi!!!!!!!1
    marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik neem hem morgen voor je mee!
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super! hier hou ik wel van, zéker als 't vlinders zijn :D

    BeantwoordenVerwijderen