Pagina's

dinsdag 5 juli 2011

Balsa hout.

Ik heb op balsa hout geborduurd. Het geeft toch altijd weer leuke effecten. Balsahout is een zachte houtsoort dat ook wel wordt gebruikt om hobby vliegtuigjes mee te maken. Ik heb het al wel eerder gedaan. Maar doordat ik mijn atelier weer een beetje aan het inruimen ben, kwam ik het weer tegen. Ik heb er een kooppatroon van Embroidery Library op gedaan. Ook eens leuk om eens naar zo'n patroon te  kijken en kijken hoe anderen het digitaliseren aanpakken. Daar leer je altijd weer van. Ik vind het een lief tafereeltje geworden.

I have made an embroidery on balsa wood. It is a soft kind of wood. It is used by people who make hobby planes. I emboirdered several times on balsa wood before. When I was moving al my things in my new studio I found the balsa again. This time I bought an embroidery pattern at Embroidery Library. I like buying sometimes, You can allways learn from the pattern what is made by others. I really like the scene. Badkamer means Bathroom.


Groetjes Mirjam

1 opmerking:

  1. Hij ziet er super uit!Leuk dat randje erom!
    liefs,marjolein

    BeantwoordenVerwijderen