Pagina's

vrijdag 24 juni 2011

van proeflapje tot kussen

Ik heb een kussen van mijn proeflapje gemaakt.  Alles aan dit kussen is zelf gemaakt. Zelf het borduurtje gedigitaliseerd, zelf het patroon voor het kussen gemaakt en zelf in elkaar gezet. Ik merk aan mezelf dat ik steeds meer alles "eigen" wil hebben. Vrij neurotisch maar ach... ik doe er niemand kwaad mee geloof ik.

I made a pillow all by myself. I digitized the embroidery pattern and the characters. There was no font from these characters. I did draw the pattern from the pillow and sewed it. I get a little bit neurotic, I want to make my things all by myself.


Lots of love Mippie

3 opmerkingen:

  1. Mirjam............SUPERDEPUPER!!!!Dat heb je wel weer ff mooi gedaan he!
    Hihi wanneer mag ik bij je slapen?
    marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi, ton sur tone doet het altijd goed, zeer fijntjes en elegant.

    Groetjes uit Michigan,
    Erica

    De reactie even gekopieerd van de email, het lukte Erica niet om het er zelf op te zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het echt een superpatroon, en ook het bruidspaar was er erg blij mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen