Pagina's

dinsdag 28 juni 2011

Theemutsen gehalte neemt toe!

Van het weekend een theemuts gemaakt. De patronen zijn zelf gedigitaliseerd en door mij uitgeborduurd.
Ook het theemutspatroon is van eigen patroon. Mijn wiskunde leraar zal trots op me zijn. Nooit geweten dat wiskunde nog wel eens nuttig kon zijn! Maar nu echt de omtrek van een cirkel moeten omrekenen.
Er zitten nog wel verbeterpunten aan, want de muts staat niet mooi. Ik denk dat het komt omdat er te weinig voering in zit. De pasvorm is wel goed hahaha. De eerste foto is de voorkant en de tweede is de achterkant van de muts. De borduurpatronen zijn geinspireerd op Pennsylvania Dutch art. Ik vind vooral de kleuren en vormen heel mooi!
Groetjes Mirjam

I made a tea cozy. All by myself. I digitized my patterns, I made the tea cozy pattern myself and sewed it myself. I never believed my mathematics would be usefull, my math teacher would be very proud! It still needs a little work, The cozy is not standing properly. I think the batting is not thick enough.
The embroidery patterns are inspired by Pennsylvania Dutch art. I love those colours and shapes.
Lots of love, Mirjam





3 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk weer.past wel bij mij.zo een theemuts hih!
    liefs,marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, echt theemutserig, hoor :-))). Ik vind de borduurs prachtig geworden! Zo wordt het gezellig theeleuten.

    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen