Pagina's

maandag 6 juni 2011

out of order...

En toen moest ik vorige week naar het ziekenhuis maar er was geen plaats.
De MS is weer actief. Deze week ging het ook al niet lukken, het ziekenhuis is nog overvol.
Nu is afgesproken dat ik een paar uurtjes per dag vijf dagen achtereen, naar de dagopname ga., daar het infuus (medicijnen) krijg. De rest mag ik naar huis. Overactief door de medicijnen maar ook doodmoe, zit ik nu om middernacht achter de computer. Ik lag heel lief in bed, maar ging er maar uit, omdat ik mijn liefste lastig aan het vallen was met lachbuien. Maar hij moet morgen werken.
Ik ga er zo maar weer in want hoe gek het ook is, ik ben ook moe.

Groetjes Mirjam

4 opmerkingen:

  1. wat erg voor je Mirjam, veel sterkte en ik hoop dat je je snel wat beter voelt,
    enne ik ben meestal ook vroeg wakker;-)
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He meid, wat ontzettend balen zeg!!! Zit je ook niet echt op te wachten.
    Ik heb begin april een kuur gehad. En die kon thuis gegeven worden. Er is een bedrijf die speciaal opgeleide verpleegkundigen heeft die het infuus thuis mogen doen, ik vond het ideaal! Misschien een optie om eens te bespreken met je neuroloog? Als je meer info wilt, geef je maar een seintje. Eigenlijk te zot voor woorden dat er geen plek is voor je in het ziekenhuis.....

    Enne....dat hyperen had ik ook, hihi. De halve nacht wakker liggen en je bed uit zweten....

    Sterkte ermee!!!

    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik loop ietwat achter zie ik, hopelijk gaat het inmiddels beter met je.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen