Pagina's

dinsdag 14 juni 2011

bedlinnen

Ik heb nieuwe dekbedovertrekken gekocht, en vond het leuk om op het kussensloop wat te borduren.
Ik was op internet aan het struinen om een leuke afbeelding te digitaliseren.
Ik was helemaal in de ban van deze letters en vond ze prachtig. Dus digitaliseren maar.
Alleen... het is niet de stijl van het dekbed die ik gekocht had geloof ik. Ik heb paarse polkadot dekbedovertrekken. Omdat ik toch een proefborduur moest maken heb ik het in de stijl gedaan waar ik vind dat het hoort.
Ik heb gelukkig een groot proeflapje gemaakt, dus hier ga ik gewoon een kussen van maken.
En ik denk dat ik voor de paarse polkadots wat anders ga digitaliseren, hihi zo blijft een mens bezig :)
groetjes Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Hij is wel onwijs mooi, verkoop je hem ook? Ik zoek namelijk nog een leuk patroontje voor een huwelijkscadeautje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mirjam....nou die ziet er prachtig en romantisch uit zeg.............
    marjolein

    BeantwoordenVerwijderen