Pagina's

zondag 29 mei 2011

Gsus

Soms ben je wel eens zo geintrigeerd door iets dat het bijna raar is. Dat had ik met het logo van Gsus. Ik vind het mooi, een ontwerp van een bepaalde eenvoud en het heeft wel iets keltisch.
De jongens hebben er veel kleding van, en ik had de hele tijd zoiets van: Dat kan ik ook.
Maar nooit had ik natuurlijk een duidelijk plaatje van het logo. Maar gisteren was het in eens anders, en ben ik aan het digitaliseren geslagen. Ik heb hem vanavond uitgeborduurd en hij borduurt ook nog eens geweldig uit.
Wat ik er nou mee moet? Geen idee, maar het gaat meer om het jagen geloof ik. Ik heb hem nu en nu kan ik weer rusten, of zal ik weer eens geintrigeerd raken door een ander iets?
Groetjes Mirjam

1 opmerking:

  1. Wat een apart logo zeg.ken ik niet.Maar mooi gedaan!!!!!
    marjolein

    BeantwoordenVerwijderen