Pagina's

zaterdag 8 mei 2010

Award!

Is dat even leuk, heb ik een award gekregen van Sandra van applicatie-en-zo!
Hierbij moet je ook de top 10 dingen schrijven waar je blij van wordt. Dat word een moeilijke opgave voor mij om te kiezen, ik ben van nature een optimistisch type en ben meestal blij. Maar ik zal toch proberen een top 10 te maken:

Top 10 waar Mippie blij van wordt:
1. Mijn man en kinderen natuurlijk op een!
2. Mijn ouders en mijn zus (en haar gezin) zij helpen me altijd, fijn om op terug te kunnen vallen.
3. Lieve vriendinnen om me heen.
4. Ons huis, niet bijzonder in andermans ogen misschien, maar voor mij altijd een veilige, fijne plek.
5. Mijn optimisme, (bijna altijd vrolijk en goed gemutst helpt me altijd door moeilijke tijden heen.
6. Mijn hobbies, Machinaal borduren, digitaliseren, quilten en naaien.
7. Alles wat met deze hobbies te maken heeft, garen, stofjes en andere "hebbedingetjes" en natuurlijk mijn "machine park"
8. Onze tuin die momenteel in volle bloei staat, de magnolia is net uitgebloeit, de japanse kers staat in vol ornaat en de sering komt er zo aan!
9. De kleuren paars en groen, ik houd van lavendel!
10. Dat de MS (Multiple Sclerose) mij redelijk met rust laat momenteel!

Ik geef deze award aan nel, nele, en pam.
Omdat zij prachtige blogs hebben en proefborduurtjes voor me willen maken!
Super fijn!
Lieve Groetjes Mippie




1 opmerking: