Pagina's

zaterdag 3 april 2010

Ik zoek..

Ik zoek iemand die voor mij met enige regelmaat wat borduurtjes wil testen.
Een betrouwbaar iemand die mijn series wil uitborduren en digitaal wil fotograferen.
Natuurlijk is niet alles in een keer goed gedigitaliseerd dus als je dat aan mij duidelijk kunt maken ben je misschien wel degene die ik zoek.
In ruil voor het uitborduren krijg je de serie die je uitgetest hebt, in de verbeterde versie.
Laat maar een berichtje achter en wie weet kies ik je wel uit!
groetjes Mippie

Zo, dat gaat snel,
Ik ben overspoeld door allemaal lieve berichtjes en heb er 3 mensen uitgekozen.
Deze 3 mensen hebben allemaal bericht gekregen en uiteraard ook de mensen die het niet geworden zijn.
Bedankt allemaal voor het reageren!
Groetjes Mirjam

1 opmerking:

  1. hé, dat lijkt mij wel leuk! heb al enkele malen proefgenaaid voor iemand maar borduren wil ik ook wel doen
    succes met je zoektocht
    fijn paasweekend!

    BeantwoordenVerwijderen