Pagina's

maandag 1 maart 2010

zpagetti tas

Ik ben samen met Marjolein naar de hobby beurs geweest in Zwolle. Een vaste date die Marjolein en ik hebben. Zo gezellig altijd. Er was ook een stand van Hoooked. Wat een leuk spul. Ik ben gelijk aan het haken geslagen en in een avondje had ik de tas gehaakt. Ik wil de tas misschien nog wel voeren, maar daar ben ik nog niet over uit. Ik wil hem gebruiken als brei/ haaktas, zodat ik altijd mijn spulletjes bij de hand heb.
Bij ons in Alkmaar is het spul ook te krijgen, dus dat winkeltje is niet veilig (hahaha)

2 opmerkingen:

  1. Super-leuk Mirjam, erg geslaagd!
    Ik ben wel een beetje jaloers hoor dat ik niet meekon naar de beurs, maar volgend jaar ben ik ook van de partij.
    Je weblog is erg leuk om te bekijken, een complimentje waard.

    groetjes,
    www.borduurmiep.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha hier je beursvriendinnetje...........hahah dat gaat lekker snel he??Ik was natuurlijk weer te groot en dus was het een zware tas dus.uithuilen en overnieuw beginnen!Jou tas is al helemaal klaar en wat istie leuk geworden!
    groetjes en brei lekker verderder!!!
    liefs, marjolein

    BeantwoordenVerwijderen