Pagina's

dinsdag 9 maart 2010

De Kogel is door de kerk...

De kogel is dan nu echt door de kerk, Mippie gaat digitaliseren voor applicatie-en-zo. Ik heb lang getwijfeld wat ik nou eigenlijk wilde doen met het digitaliseren. Ik wilde wel, maar ik kwam tot weinig. Ik had zoveel ideeën dat ik vervolgens lam geslagen was. Nu ga ik gewoon in opdracht digitaliseren en heb verder geen bekommeringen. Misschien leidt dit dan wel weer om ook mijn eigen ideeën weer een beetje te kanaliseren. Ik ben nu met een hele leuke serie bezig, maar wat voor een dat verklap ik niet. Ik zie, omdat ik het zelf aan het ,maken ben, zo'n serie ontstaan helemaal leuk natuurlijk!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Mippie,

    Ik proost op een lange en succesvolle samenwerking !!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd! Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, dat is leuk nieuws zeg!
    Heel veel succes gewenst.
    Dat jij kunt digitaliseren heb ik aan den lijve ondervonden, je hebt een prachtig logo gedigitaliseerd voor mij, super!
    Ik wens je veel succes en een leuke samenwerking met Applicatie-en-zo.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Mirjam......gefeliciteerd!Nu kan je helemaal "los"Ben benieuwd wat er uit dat knappe koppie komt rollen.
    marjolein

    BeantwoordenVerwijderen