Pagina's

dinsdag 5 januari 2010

Brrr Koud! een tilda poncho!


Ik ben een echte koukleum en ik zag in Tilda's winter boek een poncho staan die me aansprak.
Ik zit s' winters altijd met een fleece deken om me heen en dit leek me een fijn alternatief.
De punchmachine heb ik ook weer eens van stal gehaald, de blaadjes zijn gemaakt van dat pluiswol met  draadjes er in verwerkt.
Ik ben er helemaal tevreden over, alleen de doorvoer met de siersteek is niet zo mooi constant. Maar voor een tak moet het kunnen. Op de foto zie je het meer dan in het echt.
Al met al heb ik me weer op alle terreinen enorm uitgeleefd. Ik zit er weer warmpjes bij!

5 opmerkingen:

  1. Die is leuk geworden, Mirjam! Lijkt me heerlijk warm, zeker met deze koude dagen.

    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Mippie, nu hoef jij het zeker niet meer oud te hebben!
    en koud is het als als er niemand van je houdt!
    miepie
    www.borduurmiep.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is geweldig Mirjam.........echt leuk en dan met de punchmachine....super idee!!
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er prachtig uit. En wat een schattig vogeltje.

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen