Pagina's

donderdag 12 november 2009


Ik heb hem af, wat vind ik hem mooi geworden! Mijn woven quilt naar eigen ontwerp.

Hij hangt dit weekend op een quilttentoonstelling van Sylka mode in de Rijp.

Silvia vroeg mij of ze deze quilt mocht tentoonstellen, en heeft allen van ons groepje gevraagd omdat deze quilts niet met de conventionele technieken zijn gemaakt, maar "gevlochten"en daarna gequilt.

Vorig weekend heb ik hem weggebracht, hij logeert nu in de Rijp voor mij blijven de foto's achter ;) maar na volgende week gaat hij een ere plaatsje in huis krijgen.

4 opmerkingen:

  1. Weer zo'n super-creatief produkt, geweldig Mippie, ik doe het jou niet na...
    groetjes
    borduurmiep

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohhhhh, wat mooi geworden, Mirjam!!! Hier mag je met recht supertrots op zijn.

    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OH Mirjam.dit is echt heeeeeelllll mooi joh!!!Super!
    Met recht een mooi plekje verdiend!
    marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mirjam,

    Ik heb werkelijk geen idee hoe je zoiets maakt, maar het ziet er schitterend uit !!
    Doe het je niet na (kan ik echt helemaal niet hihi), super hoor :)

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen