Pagina's

woensdag 4 november 2009

ben je dan sportief of niet?


Ik ben een jas aan het maken voor mijn nichtje. Zij is jonger dan mijn jonste zoon, maar als hij zijn wintertrui uit doet, heb ik een klein beetje zicht op de maat. Het is een roos 5006 maar nog niet helemaal af. Het is ook een verassing, dus mijn zus mag niks weten. Dan fungeert mijn jongste zoon meestal als model. Bij dit jasje had ik zo mijn twijfels of hij dat zou doen. maar gewoon zonder problemen, roze is stom, maar voor charlotte is het natuurlijk gewoon leuk!

geweldig toch?


5 opmerkingen:

  1. Kijk dat is nog eens een stoere vent! Die helpt zijn mama waar hij kan.
    Geweldig hoor!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig dat hij dat doet en ook nog op de foto.super!

    groetjes helga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh das een lief ventje.En wat een leuke stof.goed uitgezocht hiervoor.!!Super en mooi genaaid miepi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk jasje !! Leuke vent ook :)

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi de stof heb ik van Marjoleintje, en de voering ook!
    tja dit moest gewoon een mooie jas worden.
    Bedankt voor de lieve complimenten enne ik ben heel trots op mijn mannen :)

    BeantwoordenVerwijderen